01-01-2012

Proberen

Mijn zusje wou vandaag weer maar eens wat anders op haar nagels, en ze liet me een foto zien van een Minnie Mouse patroontje. Dat zou ik wel kunnen, dacht ik, enkel het strikje zou me wat problemen gaan opleveren. Ik ben er dan met goede moed aan begonnen, en dit is het resultaat:


Toch niet zo slecht als ik had gedacht. Zelfs de strikjes zijn heel goed gelukt, vind ik zelf.
En omdat ik dan toch met nagellak en dergelijke bezig was, vond ik dat ik mijn nagels ook nog maar eens kon doen. Dit is het geworden:


Iets heel basic, een gouden shimmerlaagje met daarop in een schuine lijn drie rode bolletjes. Ik vind het wel wat hebben :)

Als mijn zusje morgen weer wat anders wil, zullen jullie het hier vast wel weer zien verschijnen :)

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten